Celkový počet zobrazení stránky

27. 10. 2011

Renovácia nábytku


V lete sme kúpili od jednej pani starú skriňu a kredenc. Bože, to bolo roboty kým sme ich obriadil. Najskôr sa musela dať dole stará farba, potom sa to namáčalo v hydroxide a nakoniec natieralo náterom proti červotoči.Koncom septembra bolo dosť škaredé počasie a tak som to musela natierať na chalupe  dnu v kuchyni. Ale výsledok je suuuper.Spodok kredenca aj skriňu sme dali do spálni,  vrch kredenca budem renovovať na jar a pôjde do kuchyni  




skriňa - detail

Spodok starý kredenc a na vrch  príde zrkadlo s poličkou


No nie je krásna

Posted by Picasa

2 komentáre:

  1. Prekrásne, milujem staré veci a tiež trošku renovujem. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prekrásna , skvelá ,mňa tiež čaká podobná nie až taká zdobná, ale som šťastná, dostala som ju zadarmo od mladého chalana, ktorý si prerábal byt po babičke a nevidel v nej žiadnu hodnotu zato JA!:DD tiež bude maslová alebo biela už sa teším lebo v dcérinej izbe chýba skriňa na šaty ...

    OdpovedaťOdstrániť