Celkový počet zobrazení stránky

14. 3. 2013

Prečalúnenie kresla.

......do prázdneho kúta vedľa novej knihovne sa doviezlo kreslo z chalupy. Jeho saténový poťah ružovej farby v obývačke kričal "daj ma dole, nehodím sa k ničomu!".
Trápila som sa s ním týždeň a za obeť padli moje ruky:
 -odreté hánky prstov od vyberania kramličiek z pôvodnej látky ( bolo ich asi milión)  
-dobité prsty od kladiva (nie vždy som trafila klinec po hlavičke) 
- dopichané brušká prstov od ihly pri šití gombíkov
a konečne je hotové.
Ale prd hotové, zabudla som na nohy z kresla, ktoré čakajú na najbližší výjazd na chalupu treba ich frézovať.



Rok som chodila obzerať do jedného obchodíku astrologický prístroj armillary,  ale vždy ma od jeho kúpy odradila dosť vysoká cena a vo februári báááác 50% zľava.



Pred úpravou
Vaša Jana

28 komentárov:

  1. Jani zlatko mám nápad. Mám dve kreslá a podstatne jednoduchšie čalúnenie ako toto voje kráľovské. Neprídeš mi očalúniť? Ja budem všetko robiť aj klinčeky zabíjať a ty mi budeš len odborne radiť.Je to fantastické a až neuveriteľné čo ty vieš urobiť. Ty si žena pre všetko. Bože je úžasné to kreslo a predčí aj astronomický úkaz. Ale ten je tiež veľmi nápaditý. Nádhera. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. OMG to jest obłędnie piękne Jana :) Wspaniała praca :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani,pred tvym umem bych nejen dala klobouk dolu,to je takova krasa,ze ani nedycham a predstava,ze ty jsi si calounila sama....ja uz nevim,co ty nedokazes,fakt zasnu a klanim se,je nadherne a i kdyz zajimave bylo i pred tim,ty jsi ho vyzvedla do vysokych vysin a ja ti nejen kreslo tise zavidim,fakt na sebe bud pysna.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jako úžasný lifting křesla !!!!!! Mě to čeká, stále oddaluju protože mi je jasné že to nebude jen tak... Ale ten tvůj výsledek za tu všechnu práci a útrapy stojí !! Nádhera !!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jani, křeslo je parádní! Moc se Ti přečalounění povedlo. Teď je naprosto luxusní! Jsi velmi šikovná! Přeji hezký zbytek týdne! Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jani, toto dokázať ... klobúk dolu !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Its so lovely!
    Have a nice weekend
    Kathrine

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jani,
    také se přidávám k obdivovatelkám !
    Přečalounit křeslo, to určitě není jen tak a chce to dostatek umu, šikové ručky a mnoho trpělivosti :-)
    Výsledek , ale stojí za to !
    A stále platí, kdo si počká, ten se dočká ;-)
    Krásný víkend!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jani smekám pomyslný klobouk!Jsi šikovná!
    Křeslo je parádní!
    Hezký víkend.Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Teda Janka, toto je úplná paráda. To kreslo je krásne. Vybrala si nádhernú látku a máš úžasnú trpezlivosť.
    Krásna práca.
    Pekný víkend.
    Ľubica

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Wow, Jani, no to je prostě bomba! Já jen zírám :O to jsi fakt zmákla sama ?!? Jsi úžasná žena!!!!!! Křeslo je fakt nádherně potažené, kdejaký mistr čalouník by si Tě mohl vzít za příklad. A ten astrální kousek, to je taky paráda, ten mi padl do oka hned, nedivím se, žes ho musela mít! Hezký víkend, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Klobúk dole pred tvojím umením, kreslo je v novom šate nádherné:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj Jano, jako vždy, mooc pěkný. Slávka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Janka, čo dodať proste krása a verím, že tvoje ruky dostali riadne zabrať. Ja som pred mesiacom prerábala podobné kreslo, ale poviem, že už asi viac nie. Ale som nadmieru spokojná,lebo bolo v dezolátnom stave. Musím pochváliť aj tvoj výber materiálu. Akoby to kreslo roky čakalo len na tú bielu krásu. Teším sa na ďalšie staro-nové dielka. Pekný víkend Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Teda Jani, super, čalounění je pěkný kumšt a tobě se to povedlo skvěle. Křeslo je moc krásné. Pěkný víkend

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Janko, teda smekám - křeslo je fantazie! Ta námaha a rozpíchané prstíky za to určitě stojí!
    Krásný víkend, Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jani, jen zírám! jsi moc šikovná, asi bych neměla odvahu se do něčeho takového pustit. Je dokonalé!
    A ten astrologický model, to je super kup!
    Měj pěknou sobotu, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Janičko, vůbec netuším, jak si to dokázala, ale to křesílko je Ú.Ž.A.S.N.É !!!!!! Fakt krása a ten "astrologický prístroj armillary" se k němu báječně hodí !!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ahoj Janka, až teraz som si všimla nový príspevok a hneď krásny kus práce. Máš môj obdiv.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Wauw...did you remake the fourniture from the lovely schair...all by yourself???
    That's very nice, and you did a very 'good job' Jana!

    Many greetings from Marianne.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Jani.jsi dobrá. Krásné:-).Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Překrásně přestrojené křesílko. Klobouk dolů před tvou šikovností!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Téda, to je opravdu nádherná proměna!

    OdpovedaťOdstrániť
  25. To je neskutočne krásne a totálne obdivujem, ako si to dokázala precízne urobiť si veľmi zručná ,viem si predstaviť, ako ho rozoberám, ale či by som ho dokázala naspať očalúniť ...no neviem, ale dodala si mi odvahu látka, ktorú si použila je damašok ?Veľa ďalších vydarených premien

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Janičko,klobouk dolů...ta dřina,odřené prsty apod.stála za to...křesílko je úžasné...přeji krásný den K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  27. krásne kreslo, klobúk dole. Tiež sa trápim doma s jedným po starej mame, ale toto vaše je prekrásne...

    OdpovedaťOdstrániť