Celkový počet zobrazení stránky

9. 7. 2013

Bylinkovo-kvetinový záhon.


Neviem či je to aj u Vás tak, ale pri kosení trávy na našej záhrade sa kosí všetko, čo príde do cesty. 
Manžel naštartuje svojho tátoša, behá po záhrade ako na pretekoch a je mu jedno, že pod nože kosačky sa dostanú aj kvety, ktoré prerastajú obrubníky záhonov.
Na zubaté listy Bergenie a Hosty som sa už nedokázala pozerať a zo starých tehál som si urobila múrik, ktorý ich bude chrániť. 
Vznikol nový bylinkovo-kvetinový záhon.  
A mojej "šikovnej" polovičke som uľahčila prácu,  tehly som položila aj pod starú mašinu zo stoličkou, ktoré pri kosení trávy musel stále premiestniť.










 

 
Pred úpravou

 Moje krásavice - hortenzie



Vaša Jana

25 komentárov:

  1. Jani všetko v záhradke dokonalo a s citom zladené, krásne vidiecke podľa mojej chuti. Tehly sme dávali aj my na obrubník, len sa nám po zime zopár rozpadlo, tak hľadám nejakú alternatívu s tehlovým efektom. S kosením u nás nie je problém, minulý víkend som si pokosila sama, ešte ma čaká predzáhradka, ale najskor sa musím naučiť ovládať strunovú kosačku. Prajem ti úspešné hľadanie koša, možno natrafíš aj na iné poklady. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jani, nádhera. Děkuji za inspiraci. Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani,cihel je u nas mraky,hlavne cihlove zdi a ploty,ale i ponk a samozrejme bylinkovy vyvysene zahony a take zahony levandulove,takze sdilim tve nadseni,moc krasne jsi zahon vyresila.jo a super bily plot s patinou,dokonale.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani,
    nádherně vyřešené a ty hortenzie - to je tedy krása!!!Hezké léto!Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak to je nádhera.bylinky super a ta zídečka taky.můj muž je na tom podobně.musím mu označit,co určitě nesmí pokosit.a stejně to vždy lehne pod jeho kosáčským uměním.krásný den

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jani, tedy ten záhon je super. Moc krásně jsi sladila bylinky s květinami. Moc hezký koutek. Krásný den Rija

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Śliczny zakątek :) Pozdrawiam - M.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jani,
    moc hezky jsi problém vyřešila :-)
    Asi máš pravdu, asi to bude vodomil ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jooooj, ale si to dobre vymyslela. Takto je to krajšie. A tie tvoje hortenzie sú nádherné:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Janeczko masz przepiękny ogród, aż chciałoby się posiedzieć na kawce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jani ty si neskutocne vynaliezave a sikovne dievca. Nie je to len prakticke ale zaroven velka nadhera. Klobuk dolu. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Janka, skvelá práca a úžasný výsledok, ako z katalógu.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Janka, pekný to múriček - ja si ešte takéto nemôžem dovoliť, pretože domček plánujeme prerábať o pár štvrťrokov, ale zato v humne, na záhrade si šantím a sadím nové kvietky. Veď, dakde písali, že "záhrada rastie" približne 6rôčkov, dokým sa človek dočká menšieho zalesnenia :).
    Takže, najprv budujeme záhradku - okrasnú a po nej príde na rad aj obytný domček :)
    beriem typ na múrik .. červené tehličky sa mi páááčia.
    pekný večer. Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jani, krásně jsi to vyřešila. Moc se mi to líbí.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Janko, ty jsi koumák! Perfektně a efektně jsi vyřešila problém ....
    Moc se mi líbí cihlový obrubník a pod strojem je parádní, bez něj by to nebylo ono! Máš krásnou zahradu, pa Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Janka tak to je naozaj nádhera. To si fakt robila sama? Si šikulka. Môžeš napísať postup, rada by som sa inšpirovala.&Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Bardzo pomysłowa ta rabata z cegieł....Fajne zdjęcia pa....

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jani vymyslela si to bravurne :) Tie stare tehly su uzasne, dodavaju tym bylinkam smrc, velmi sa mi to paci, nehovoriac o tvojej sikovnosti :) Mira...

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ahoja, Jani! No u vás na zahrádce je to paráda... moc krásně Ti hortenzky kvetou... úžasná práce! Tak s tím sečením je to u nás naprosto stejné, jen s tím rozdílem, že manža v záchvatu sečení občas vezme i ten záhon, obrubník neobrubník... estli voni to nebudou chlapi... hezký večer, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Jani, ti je nádhera .... přesně tak si představuju zídku pod terasou a manžel mě neustále přesvědčuje, že to z cihel nejde, že nasají vodu a při prvních mrazech popukají .... budu mu muset ukázat tvůj blog ... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Janičko máš krásně upravenou zahrádku .. a ten bylinkový zápich je asi poklad :-)) ♥Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Una maravilla de jardín. Dan ganas de pasear junto a esas flores de aspecto cuidado

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť